A családi gép

2013.06.10. 00:41

Interjú Kerekes Péterrel, aki 16 éves, Pécsen él, egy fiatal fotós :)

Hogy jött az ötlet, hogy fotós szeretnél lenni?

Egy családi nyaraláson elhagytam a család gépét, utána saját gépet kaptam, és akkor az egyik tanárom kérdezte meg, hogy miért nem akarok fotós lenni. Elöszőr hülyeségnek tartottam, de aztán rájöttem, hogy ezzel szeretnék foglalkozni. Utána a bátyám odaadta a saját gépét, majd rendszeresen jártam fotózni. 2013 szeptemberétől szinte minden sulis rendezvényen fotóztam. 30.000 képet fényképeztem egy év alatt. Sok fényképemet publikáltam is, több versenyen részt vettem. A következő nagy lépés a Pécs Tv-nél lesz, mert meghívtak fotózni.

Miket szeretsz legszívesebben fotózni?

A naplementét.

Miért pont a naplementét?

Mert naplementénel találhatóak a legszebb dolgok.

Villámot fotózni, viszont nehéz... Meg egy-két iskolai rendezvény is bonyolult fotózás szempontjából (egyébként a pécsi Szent Mórba járok, 10. osztályba), mert eléggé rosszak a fényviszonyok.Igázából mindent könnyű lefotózni... Csak tapasztalat kell hozzá.

Gondolkoztál már más pályán?

Gondolkoztam, még a filmes pályán is. Először vulkanologus akartam lenni, és még buszvezető is kiskoromban.

Volt már kiállitásod? Tervezed, hogy legyen?

Egszer volt egy fotóverseny, és az egyik tanár kérte, hogy ezeket publikáljam. A legközelebbi kiállitás a 14-én lesz, a Paletta fotó szakkörének a kiállításán.

Czuni Zsanett

A bejegyzés trackback címe:

https://mocsolade.blog.hu/api/trackback/id/tr445353282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása