33 éve táncol

2013.06.10. 00:33

Interjú Gálber Attilával, a Misina néptánc egyesület és tánc színház művészeti vezetőjével.

  • Mióta szeret táncolni?

  • Az, hogy mióta szeretek és hogy mióta táncolok, az két különböző dolog. Gyakorlatilag nagyon szerettem volna táncolni már hatéves koromban is, csak akkor még nem tudtam, csak szerettem volna… 1980. óta táncolok aktívan.

  • Miért szeretett volna tanítani?

  • Hát, mire jópár évet eltöltöttem tánctanulással, mindig foglalkoztatott az, hogy hogyan lehet a gyermekeket is megtanítani erre. A tudás továbbadási vágya ösztönzött arra, hogy ezeket a gyerekeket – és nem csak a kisebbeket, hanem felnőtteket is - megtanítsam táncolni. El is végeztem a táncoktatói tanfolyamot: először az alapfokút, azután a táncművészeti főiskola koreográfus szakát. Azóta mint koreográfus és táncoktató tanítom a nebulókat.

  • Szereti ezt csinálni?

  • Hát ezt csak úgy lehet csinálni, ha szereti az ember. Anyagilag ez nem éri meg, tehát csak szerelemből lehet csinálni, vagy sehogy.

  • Hol dolgozik most?

  • Az általam, 2004-ben alapított Misina Táncegyüttest vezetem. Jövőre lesz tíz éves! 150 taggal bír már a táncegyüttes, illetve vannak kihelyezett csoportok óvodákban. Vagyis ha összeadjuk, akkor 200 –220 fővel dolgozunk. Jómagam mindegyik csoport próbáján aktívan részt veszek.

  • És ezt fogja csinálni mindig?

  • Ez jó kérdés. Addig fogom csinálni, ameddig csak bírom, és ameddig az erőmből telik.

Kecskés Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://mocsolade.blog.hu/api/trackback/id/tr475353277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása